Mycket planer

Imorgon kommer det bli en mycket bättre uppdatering tror till och med att mitt smycke möjligtvis kan ha kommit med posten (är inte hemma, kommer hem imorgon). Längtar iaf sjukt mycket!
-
Sen är det ju lite reser som är tänkt. För det första lär det bli en tågresa ner till Sala eftersom min barndomsvän fyller 20 och självklart måste det firas. En månad efter det ungefär blir det en utlandsresa som är bokad sen några månader tillbaka men vart får komma upp senare. Däremot resan som var tänkt till Göteborg för att se System of a down och resten av alla bra band som ska spela på metaltown mellan 17-18 Juni kommer inte bli av. Det känns riktigt tråkigt men så är det. Förhoppningsvis kommer det fler tillfällen!
-
Annars har jag funderat en massa på några nya tatueringar som jag vill ska bli av. Den ena vill jag ha på högerarmen men den kommer nog byggas på eftersom. Anledningen till det är att jag har idéer på hur den ska se ut men är osäker på om jag ska köra på hela idén. Andra tatueringen är tänkt på revbenen den vill jag ha hela direkt bara det att jag inte bestämt exakt hur den ska se ut.
Så ser mina planer ut iaf för ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0