This is how we do it

Ungefär såhär mycket kan man se av hur jag såg ut igår, men som sagt det blev enkelt, hade bara en svart tunika under, strumpbyxor och vita knästrumpor.
-
Igår var iaf jätte trevligt. Det vart en liten kväll med några av brudarna i laget då vi for och köpte pizza, körde lite charader och snackade. Dock blev det en ganska kort kväll eftersom vissa var tvungna att ta sig in till stan. Men festen fortsatte.. Lite biljard, musik, snack och ännu lite mer alkohol. Om jag får säga det så det blev det en riktigt lyckad kväll! (Tog inte några bilder, men det fanns en kamera där så får se om jag lyckas få tag i några bilder. Annars har jag bara EN bild från senare på kvällen då vi spelade biljard. Får se vad som kommer upp senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0