Why can't we just rewind?

Efter en massa chips och cola bestämde jag och Felicia oss, efter flera
dagars diskuterande om denna sak, att vi skulle ut på gården till
lägenheten och hoppa i den GIGANTISKA snöhögen som befinner sig där.
Högre än garagetaket är den!
Felicia hoppade åt helt fel håll av snöhögen och landade med rumpan
på staketet. Hon skrek: "jag fick den rakt i röven" och vi
började skratta direkt! Eller rättare sagt Felicia skrattade i smärta och
jag höll mig från att skratta för jag visste inte om hon skrattade eller
grät men till slut gick det inte att hålla emot! Ja så går det när man
ska hoppa i okänd snö :)
Tände tomtebloss gjorde vi också!

Kommentarer
Postat av: Flisan

Mitt happyface var ju inte ens lagomt happy juh :D

2010-12-31 @ 07:19:05
URL: http://iamgoddamnit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0