Återberätta några dagar

Såhär juligt och fint har det då varit hemma i lägenheten, dock har jag packat ner alla julklappar nu som jag måste ha med mig tills imorgon! Har inte riktigt greppat att det faktiskt är julafton imorgon eftersom jag i princip jobbat hela december, haft fullt upp och faktiskt jobbar imorgon också.. Aja, men längtar det gör jag :)
Har även hunnit handla en otroligt skön och snygg kofta/tunika (storlek S från Gina Tricot) till julafton, längtar även tills jag ska bära denna underbaring! Vill inte heller handla för mycket INNAN mellandagsrean så får spara lite pengar för att kunna köpa typ dubbelt så mycket än vad man annars hade kunnat :)
Min älskade lycka, bästa vän och allt annat bra i världen har bott hos mig nu i en veckas tid, dock var jag ju sjuk i några dagar så då fick hon ta hand om mig istället.. Det är hon som har varit bortrest i sex veckor så som ni förstår var det mycket att ta igen! :)

Kommentarer
Postat av: Flisan

Det har varit awesome bby, har saknat dig så sjukt mkt. <3

2010-12-23 @ 23:00:57
URL: http://iamgoddamnit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0