Till mitt vardagsrum

Nu har jag äntligen (efter nästan ett år) börjat ta tag ordentligt i mitt vardagsrum. Idag har jag nämligen varit och köpt ett vitrinskåp samt ett vardagsrumsbord. Dock är inte allt riktigt klart eftersom en massa saker ska flyttas ner till förrådet så när det är klart får ni se bilder. Längre fram tror jag nog även att det blir en svart STÖRRE skinnsoffa som kommer få stå i mitt vardagsrum också. ÅH det kommer bli så jävla fint! Men måste bara säga att - att bära det där vitrinskåpet in till min lägenhet var det VÄRSTA jag gjort i hela mitt liv, faaan vad jobbigt det var. Men det är ju så sjukt fint så det var som ändå värt det! Som sagt ni får en bättre helhets bild när allt är ställt iordning. Seeeees! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0