Ramsjön

Bilder från Ramsjön ♥
Jag har under den här sommaren hunnit vara ute i Ramsjön där varken el eller mycket människor fanns. Tror aldrig jag har trivts så mycket på väldigt länge. Vi grillade, bastade, fiskade i timmar, duschade i sjön, drack en massa öl osv osv. Om jag fått stanna där en vecka så trör jag att all stress hade försvunnit. Vet inte vad som hände sen för jag har alltid vart den som hatar att inte göra någonting och har lätt att bli rastlös. Men tidigare i veckan tog jag två dagar helt själv, direkt efter jobbet la jag mig i sängen helt slut och bara lyssnade på musik tills jag skulle sova. Visst låter det tråkigt men jag antar jag behövde det. Holmsjö har jag dessutom också hunnit vara och hälsa på och fått äta Ingers underbart goda köttfärs som vi hela högen åt i solen vid dammen och hagen. Jag är då helt säker att när jag ska bosätta mig någonstans där jag vet jag ska bo föralltid så kommer det bli ute i skogen. Ett fint hus, med en stor veranda och en stor trädgård! Jaja.. Nog med dagdrömmandet. Tror nämligen att det är dags att kliva upp och göra lite frukost och en kopp kaffe innan jag ska göra mig iordning inför jobbet! See yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0