Detta blev av 2010


Början av 2010 var något av det tyngsta att gå igenom men efter hårt slit att komma på bena igen så började det ljusna när jag fick veta att jag fått lägenhet. 2 april sov jag min första natt i nya lägenheten.


Balen var välplanerad, de som befann sig hemma hos mig innan vi for var Ida och hennes dejt (som är paret till vänster på bilden), Johanna (som var den stora dagens fotograf) samt hennes pojkvän. jag tror Matti, Jockes vän, var där också - är dock inte säker.


Jag är inte den som rör mig mycket på bild, utan brukar mest ge ett leende och så får det räcka. Men efter minst hundra tagna bilder av fotografen: Johanna så började det ändå komma fram något mer liknande rörelser.


Tog studenten efter tre år på Ledarskapslinjen.


Johanna och Johanna!


Jocke, Johanna, Fredrik och (Jocke?) helgen efter studenten spenderade mestadel av tiden på kajen vid vattnet, samt på tivolit som var alldeles i närheten.


I somras spenderade Jag, jocke och matti mycket tid på Pipes men just denna kväll blev det sjöbris istället, en båt som ligger just vid kajen.


Johanna flyttade tillbaka till Kiruna så det blev en avskedskväll för henne, saknar henne sjukt mycket men förhoppningsvis kommer hon till Umeå snart och hälsar på!


Lärde mig spela gitarr!


For hem till mina föräldrar för att hämta upp min underbara syster och hennes dåvarande pojkvän för att fara på en roadtrip. Kom dock inte ihåg vars!


Jag och min älskade Felicia tillbringade en månad i sträck med varandra, konstant!


Tirri som jag knappt träffat under sommaren pga tidsbrist, dessutom var tajmingen inte på våran sida. Vi styrde förförfest hemma hos mig - jag, hon och Ronja sen drog vi och förfestade med några kompisar till mig innan jag och Tirri drog på five.


Förfest med Tirris kompisar innan vi drog på Five.


Jag och Tirri!


Förfest hemma hos mig, sen antar jag att det blev krogen?


Fotograferades på The Studio med Ronja och Tirri!

Firade lillasysters födelsedag!

En hel del fester har blivit av hemma hos Jocke också.


Hittade denna underbara tröja som jag blev helt förälskad i!


Två personalfester hann bli av i December!
Förfestade hemma hos mig..


Blev en del O'learys med dessa brudar!

Slutet av december blev en fruktansvärt tung månad, men som tur var hade jag Felicia som bodde hos mig i två veckor och en Peter som kom och umgicks med oss då och då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0